POLITICA DE RETURNARE HOME FURNITURE

POLITICA DE ANULARE SI RETURNARE:

Home Furniture SRL ofera consumatorilor conform modului de definire a acestora in art. 2 al. 1 din OUG nr. 34/2014 („consumator = orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor,republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare”), serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.

EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE:

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Potrivit  legislatiei in vigoare, cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16 din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

Termenul de 14 zile calendaristice incepe din momentul in care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor comandate.

Consumatorul este obligat sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatii si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Home Furniture SRL ofera consumatorilor posibilitatea de returnare a produselor in 14 zile calendaristice de la data achizitiei. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, asa cum sunt definite in  art. 2 al. 1 din OUG nr. 34/2014.

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in depozit dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane), in afara  cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

1: In cazul in care clientul returneaza produsele achitate initial cu tichete cadou, bonus, se va accepta returul doar daca achizitioneaza un nou produs, a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea produsului returnat.

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel: – In contul bancar dat de client.

2: In cazul clientilor persoane juridice restituirea platii se face prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);

– Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate – cu card de credit).

Livrarea standard pentru produsele vandute online este livrare prin curier, dar se pot trimite si cu mijloace auto proprii ale furnizorului sau pot fi ridicate de la depozitele noastre.

POT FI RETURNATE PRODUSE CARE:

  • nu depasesc termenul de 14 zile calendaristice de la data achizitiei;
  • corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
  • nu au corespuns comenzii consumatorului
  • nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
  • nu au beneficiat de un alt serviciu sau o modificare
  • nu prezinta urme vizibile de uzura;
  • sunt insotite de accesoriile apartinand produsului.

 

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returneaza insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din depozit, intrucat se poate solicita punerea in functiune a acestora, respectiv cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalent cu cele comandate si returnate. Home Furniture va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile Home Furniture.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Home Furniture SRL prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu prevederile legale pentru: – executarea contractului incheiat cu dumneavoastra, care include si returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptarii serviciului de retur, conform prevederilor legale/conditiilor mentionate mai sus; – pentru conformarea cu normele, reglementarile legale.

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii HOME FURNITURE SRL vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucât nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Pentru mai multe detalii va invitam sa consultati informatiile publicate pe site-ul nostru, sectiunea Protectia datelor, accesând link-ul: www.homefurniture.ro .

Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail office@homefurniture.ro sau puteti apela Serviciul Suport clienti Home Furniture la numarul unic de contact: 0742140435.

4 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vezi cos

Nu sunt produse in cos