Nu sunt produse in cos
Politica de Livrare
Dacă alegeți plata cu cardul online pentru comanda dumneavoastră sau Plată prin Ramburs, livrarea se pregătește imediat după ce vă înregistrați în sistemul nostru.
Dacă alegeți plata prin transfer bancar, livrarea se pregătește după ce primim confirmarea plății și verificăm extrasele bancare.
Dacă este rezolvată etapa plății iar produsele comandate există în stoc, ele vor fi predate la curier pana la ora 13 în aceeași zi. Comanda va fi livrata a doua zi lucrătoare, la client.
Comenzile cu mențiunea „Livrare în aceeași zi”, se predau la curier în aceeași zi. Pentru produsele care nu se află în stoc, se va da un termen de livrare.
Email „Comandă primită ”
După primirea comenzii, veți primi un email pe adresa indicată de dvs sau prin sms, la numărul de telefon dat de dvs, cu titlul „Comandă Primită „.
Dupa analizarea comenzii, echipa de support va va trimite un alt email care va contine informații ca Număr AWB, numele companiei de curierat, data livrării și alte detalii legate de comanda dumneavoastra.
În funcție de distanța dintre Home Furniture și adresa de livrare dată, livrarea poate dura până la 3 zile.
Clientii care nu au primit mesajul “Comanda primita” în interval de 24 ore, au datoria de a contacta echipa de suport pentru a primi informații despre statusul comenzii și detalii de livrare. Echipa noastră va fi gata să ajute cu tot ce este posibil.
Perioada de livrare se poate prelungi datorită volumului mare de livrări prin curier, cu ocazia sărbătorilor și a zilelor speciale.
Termenul de livrare în cazul produselor speciale, variază în funcție de timpul de producție. Informații despre livrarea unor astfel de produse, pot fi găsite pe pagina produsului.
Este foarte important ca atunci când vă înregistrați sau când faceți o comandă, să ne furnizați datele corecte și complete. Astfel putem procesa comenzile cu promptitudine.
În zilele de sărbători oficiale, companiile de curier nu lucrează, așadar comenzile vor fi livrate următoarea zi lucrătoare.
Pentru toate articolele produse si vandute de Home Furniture SRL, noi va garantam livrarea si ne ocupam de tot ce tine de acest lucru.
Daca articolele sunt produse si vandute de un furnizor aprobat pe site-ul Home Furniture, respectivul furnizor va garanta livrarea si se va ocupa de detaliile legate de acest aspect.
Daca livrarea produselor comandate, deja platite, nu se realizeaza din anumite motive, Home Furniture va garanteaza returnarea sumei platite pentru produsul nelivrat. Acest lucru va fi confirmat si prin email.
Daca produsele selectate nu se afla in stoc, veti primi un email sau veti fi contactat la telefon pentru a vi se oferi informatii referitoare la data cand produsul respectiv va reveni pe stoc.
Intrucat https://homefurniture.ro este un site online pe care mai multi clienti si utilizatori pot cumpara in acelasi timp si se poate intampla ca doi clienti sa cumpere acelasi produs in acelasi timp. Daca acest lucru se intampla, avem intre 7-30 zile pentru a complete stocul. Daca acest lucru nu se realizeaza in perioada data si produsul este deja platit, cumparatorul va primi suma inapoi.